Afspraak maken

NAGELSTUDIO TILBURG

VOORWAARDEN PMU & Nagelstudio Tilburg (KVK-nummer 81507992)

 AFSPRAAK

Graag 5 minuten voor de afspraak aanwezig zijn.

Als je te laat op de afgesproken tijd aanwezig bent, kan deze tijd niet ingehaald worden en gaat de tijd van je behandeling af. Als je behandeling is ingekort door het te laat komen wordt de volledige behandelingsprijs in rekening gebracht.

 

AFSPRAAK VERZETTEN

Je kan de afspraak tot maximaal 24 uur voor de afspraak kosteloos verzetten / annuleren.

 

ZIEK OF FAMILIE OMSTANDIGHEDEN

Als jij, of een ander persoon in je huishouden, een infectie of een heftige griep heeft, neem contact met mij op om te kijken naar de mogelijkheid om de afspraak te verzetten naar een later moment. Voor mijn eigen veiligheid en die van andere klanten kom a.u.b. niet ziek naar de afspraak. Als je toch ziek naar de afspraak komt kunnen wij de afspraak verkorten, annuleren of verplaatsten naar een moment dat je weer beter bent. Voor een last minute annulering door ziekte of familieomstandigheden kan je één keer de afspraak binnen 24 uur annuleren of verplaatsen. Na deze keer is de annulering of de niet komen op de afspraak voorwaarden van toepassing.

 

ANNULEREN OF NIET KOMEN OP DE AFSPRAAK

Als een afspraak is geannuleerd of verplaatst binnen 24 uur dan breng ik 50% van de behandeling in rekening voor annuleringskosten. Als je de afspraak binnen 12 uur annuleert of verplaatst dan breng ik 100% van de behandeling in rekening.

 

WERK VAN EEN ANDERE STYLISTE

Als je kunstnagels van een andere salon hebt en je wilt je nagels laten bijwerken door mij dan zal ik de oude set eerst verwijderen. Er zijn veel salons die te weinig vakkennis hebben waardoor kunstnagels verkeerd geplaatst worden. Voor het verwijderen van de set reken ik de “meerprijs afhalen acryl of gel nagels” volgens de actuele prijslijst.

 

TERUG BETALING VOORWAARDEN

Je betaald voor de tijd, vakkennis, product en andere uitgave om de behandeling uitvoeren. Op geen enkele voorwaarden wordt er een terugbetaling gedaan om redenen van service en producten. Als je niet tevreden bent over de behandeling neem dan binnen 7 dagen contact op zodat wij dit kunnen bespreken en aanpassen waar mogelijk met een gratis 30 minuten bijwerking als het komt door een falend product of een verkeerde applicatie. Indien de nazorg regels niet zijn nageleefd dan kan ik het herstellen tegen het normaal geldende tarief.